Consent Mode 2 – wszystko, co musisz o nim wiedzieć
Consent Mode 2 to efekt zmian wprowadzonych przez Google w związku z unijnymi przepisami. Jego obecność na stronie jest wymagana od 6 marca 2024 roku. Jeśli jego implementacja jest jeszcze […]
Consent Mode 2 to efekt zmian wprowadzonych przez Google w związku z unijnymi przepisami. Jego obecność na stronie jest wymagana od 6 marca 2024 roku. Jeśli jego implementacja jest jeszcze […]
Kiedy prowadzisz sprzedaż w internecie, to warto korzystać z dwóch możliwości promowania swojej oferty: Google Ads i Facebooka. Dzięki nim możesz docierać do większej rzeszy klientów, a także bardzo precyzyjnie […]
W celu analizowania działań marketingowych jesteśmy przyzwyczajeni do korzystania z narzędzi Google, ale od jakiegoś czasu dostępne jest konkurencyjne rozwiązanie Adobe Analytics. To potężna propozycja dla marketerów, którzy oprócz analityki chcą […]
Każdy użytkownik internetu wchodząc na stronę WWW, otrzymuje komunikat o plikach cookies. Może on je w całości zaakceptować, odrzucić lub zdecydować, które ciasteczka ma zapisać jego przeglądarka. Ten moment często […]