Kategoria: Analityka
-
Jak analizować domenę i stronę internetową? Krok po kroku
Temat analizy domeny i strony internetowej jest rozległy, gdyż obejmuje wiele aspektów od treści, przez doświadczenia użytkownika, po techniczne zagadnienia oraz walkę z konkurencją. Podchodząc do tego systemowo,…
-
Koniec third party cookies
Third party cookies odchodzą w niebyt, pozostawiając lukę w danych, które są niezbędne do targetowania reklam. Do tego dochodzi rosnąca świadomość kwestii prywatności związanych z plikami…
-
Wszystko, co musisz wiedzieć o Headless CMS
Headless CMS to doskonałe rozwiązanie dla firm publikujących swoje treści w wielu kanałach i na różnych platformach. Ta technologia oddziela frontend od backendu, powodując, że dystrybucja materiałów…
-
Outreach Link Building jako strategia budowania linków i zwiększania widoczności
Outreach Link Building to szereg działań mających na celu pozyskanie linków zewnętrznych prowadzących do Twojej witryny. Patrząc na to szerzej, okazuje się, że jest to wręcz osobna specjalizacja,…
-
Programmatic SEO w WordPress – od automatyzacji do sukcesu
W czasach, gdy każda witryna internetowa walczy o uwagę użytkowników, może okazać się, że dotychczasowe metody pozycjonowania i optymalizacji stron nie są wystarczające. Na horyzoncie pojawia się jednak…
-
Parametr gad_source – czym jest i jak działa?
Prowadzisz kilka kampanii marketingowych i zastanawiasz się skąd biorą się poszczególne dane o kliknięciach? W oczy rzucił Ci się zapis gad_source w adresie strony i nie wiesz…
-
Jak zacząć się reklamować w Bing – Microsoft Advertising
Myślisz o prowadzeniu działań reklamowych w ekosystemie Microsoft? Microsoft Advertising to narzędzie, które pozwoli Ci to zrealizować. Dowiedz się jak zacząć z nim pracę i czy warto reklamować…