Category: Analityka
-
Newsletter a marketing internetowy – przegląd narzędzi
Newslettery stały się nieodzownym narzędziem strategii marketingowych firm na całym świecie. W czym tkwi ich unikalna moc i czy istnieją jeszcze marki, które nie używają…
-
Podcast jako element strategii content marketingu w firmie
Dobrze zrealizowany i ciekawy firmowy podcast ma istotny wpływ na rozpoznawalność marki, przyciąga do niej nowych klientów, sprzedaje i generuje zyski. Dzieje się tak dlatego, że ludzie…
-
Sztuczna inteligencja rewolucją w copywritingu
Narzędzia sztucznej inteligencji wyznaczają nowe standardy pracy. Copywriterzy odkrywają, jak programy bazujące na AI mogą przyspieszyć i wzbogacić ich proces twórczy. Jak…
-
Wszystko, co musisz wiedzieć o platformach webinarowych
Cykliczne prezentacje produktu dla klientów, szkolenia dla pracowników, a może spotkania biznesowe? Chcesz to zrobić imponująco i sprawnie, a jednocześnie profesjonalnie? Wybierz najlepszą platformę…
-
Czym są pliki cookie (ciasteczka) – funkcje i zastosowania
Każdy użytkownik internetu wchodząc na stronę WWW, otrzymuje komunikat o plikach cookies. Może on je w całości zaakceptować, odrzucić lub zdecydować, które ciasteczka ma zapisać jego…
-
Must have każdego copywritera – zestawienie narzędzi do pracy
Piszesz artykuły blogowe, opisy produktowe, a może treści SEO? W Twoją pracę wkradła się rutyna albo brakuje Ci czasu na nowe zlecenia? Szybkość, efektywność i jakość…
-
System CRM w marketingu – skuteczna komunikacja z klientem
W erze cyfrowych rozwiązań, gdzie większość relacji biznesowych przeniosła się do wirtualnego świata, niezwykle ważne jest, aby pozostawać w bliskim kontakcie z klientem na każdym…
-
Czy domena ma znaczenie w SEO?
Obecnie ranking strony internetowej w wyszukiwarkach ma ogromne znaczenie i decyduje o tym, czy klienci będą Cię odwiedzać i kupować Twoje produkty lub usługi. Czynników, które wpływają…