Kategoria: Analityka
-
AI Overview – sztuczna inteligencja na usługach wyszukiwarki Google (aktualizacja 28.08.2024)
Google wprowadza kolejne zmiany związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, tym razem do oferowanej przez siebie wyszukiwarki. AI Overview ma zrewolucjonizować wygląd wyników wyszukiwania i sposób…
-
Wyszukiwarka Bing w działaniach marketingowych
Wyszukiwarka Bing jest kojarzona przez wielu, ale nie wszyscy z niej korzystają. Jednak jej procentowy udział w rynku z roku na rok rośnie, dlatego warto rozważyć ją pod kątem…
-
Consent Mode 2 – wszystko, co musisz o nim wiedzieć
Consent Mode 2 to efekt zmian wprowadzonych przez Google w związku z unijnymi przepisami. Jego obecność na stronie jest wymagana od 6 marca 2024 roku. Jeśli…
-
Meta Piksel i Konwersje API na Facebooku – o co w tym chodzi?
Kiedy prowadzisz sprzedaż w internecie, to warto korzystać z dwóch możliwości promowania swojej oferty: Google Ads i Facebooka. Dzięki nim możesz docierać do większej rzeszy…
-
Sztuczna inteligencja w marketingu treści
Dzisiaj poznasz przydatne narzędzia AI, które okażą się cennym wsparciem działu marketingu, jakkolwiek duży on jest. Prawdę powiedziawszy, sztuczna inteligencja w małych…
-
Adobe Analytics w marketingu
W celu analizowania działań marketingowych jesteśmy przyzwyczajeni do korzystania z narzędzi Google, ale od jakiegoś czasu dostępne jest konkurencyjne rozwiązanie Adobe Analytics. To potężna propozycja dla…
-
Newsletter a marketing internetowy – przegląd narzędzi
Newslettery stały się nieodzownym narzędziem strategii marketingowych firm na całym świecie. W czym tkwi ich unikalna moc i czy istnieją jeszcze marki, które nie używają…
-
Podcast jako element strategii content marketingu w firmie
Dobrze zrealizowany i ciekawy firmowy podcast ma istotny wpływ na rozpoznawalność marki, przyciąga do niej nowych klientów, sprzedaje i generuje zyski. Dzieje się tak dlatego, że ludzie…