Kategoria: SEO
-
Chatboty w obsłudze klienta
Chatboty w obsłudze klienta to rewolucja, która trwa od lat, ale ostatnio przyśpieszyła za sprawą sztucznej inteligencji. Dla firm oznacza to, że mogą obsłużyć więcej zapytań klientów,…
-
Autorytet domeny (Domain Authority) – kompleksowy poradnik
Chcesz, by Twoja strona wyświetlała się wyżej w Google? Jednym z najważniejszych czynników wpływających na pozycjonowanie jest autorytet domeny, czyli wskaźnik określający, jak dużym…
-
Personalizacja i mikrotargetowanie w marketingu
Współczesny marketing ewoluuje, a masowe komunikaty są zastępowane treściami dopasowanymi do indywidualnych odbiorców. Odpowiadają za to mechanizmy takie jak personalizacja i mikrotargetowanie, które wg badań są skuteczniejsze niż…
-
UX w marketingu internetowym
Dobrze zaprojektowany UX minimalizuje irytację użytkowników i maksymalizuje liczbę konwersji, dlatego o ten aspekt musisz dbać tak samo jak o reklamy, szeroki marketing, czy logistykę…
-
Jak usunąć negatywne i nieuczciwe opinie w Google? Przewodnik krok po kroku
Opinie Google są jednym z najważniejszych elementów budowania reputacji i pozycjonowania Twojej firmy w internecie. Wysoka ocena i pozytywne recenzje zwiększają zaufanie klientów i poprawiają widoczność w wyszukiwarce.…
-
Jak działa Google Discover i jak wykorzystać go do zwiększenia ruchu?
Google Discover to inteligentny kanał rekomendacji, który zmienia sposób, w jaki użytkownicy konsumują treści online. W przeciwieństwie do tradycyjnej wyszukiwarki nie wymaga aktywnego wpisywania zapytań –…