-
Jak usunąć negatywne i nieuczciwe opinie w Google? Przewodnik krok po kroku
Opinie Google są jednym z najważniejszych elementów budowania reputacji i pozycjonowania Twojej firmy w internecie. Wysoka ocena i pozytywne recenzje zwiększają zaufanie klientów i poprawiają widoczność w wyszukiwarce.…
-
Jak działa Google Discover i jak wykorzystać go do zwiększenia ruchu?
Google Discover to inteligentny kanał rekomendacji, który zmienia sposób, w jaki użytkownicy konsumują treści online. W przeciwieństwie do tradycyjnej wyszukiwarki nie wymaga aktywnego wpisywania zapytań –…
-
Google reCAPTCHA v3 – czym jest, wdrożenie i korzyści
W czasach rosnących zagrożeń cybernetycznych ochrona stron WWW przed botami i atakami staje się kluczowym elementem zarządzania bezpieczeństwem online. Jednym z narzędzi, które zapewnia…
-
Jak analizować domenę i stronę internetową? Krok po kroku
Temat analizy domeny i strony internetowej jest rozległy, gdyż obejmuje wiele aspektów od treści, przez doświadczenia użytkownika, po techniczne zagadnienia oraz walkę z konkurencją. Podchodząc do tego systemowo,…
-
Koniec third party cookies
Third party cookies odchodzą w niebyt, pozostawiając lukę w danych, które są niezbędne do targetowania reklam. Do tego dochodzi rosnąca świadomość kwestii prywatności związanych z plikami…