Kategoria: PPC
-
Jak wykorzystać narzędzia AI do przyspieszenia tworzenia treści? Poradnik
Sztuczna inteligencja na dobre zadomowiła się w świecie content marketingu. Od generowania pomysłów, przez pisanie tekstów, tworzenie grafik, aż po analizę skuteczności komunikacji – narzędzia AI…
-
Autoresponder Gmail – jak zautomatyzować wiadomości i wykorzystać pełny potencjał narzędzia?
W codziennej komunikacji e-mailowej coraz częściej liczy się szybkość reakcji i przewidywalność procesów. W sytuacjach, gdy pracownik jest niedostępny – z powodu urlopu, delegacji lub…
-
Chatboty w obsłudze klienta
Chatboty w obsłudze klienta to rewolucja, która trwa od lat, ale ostatnio przyśpieszyła za sprawą sztucznej inteligencji. Dla firm oznacza to, że mogą obsłużyć więcej zapytań klientów,…
-
Autorytet domeny (Domain Authority) – kompleksowy poradnik
Chcesz, by Twoja strona wyświetlała się wyżej w Google? Jednym z najważniejszych czynników wpływających na pozycjonowanie jest autorytet domeny, czyli wskaźnik określający, jak dużym…
-
Personalizacja i mikrotargetowanie w marketingu
Współczesny marketing ewoluuje, a masowe komunikaty są zastępowane treściami dopasowanymi do indywidualnych odbiorców. Odpowiadają za to mechanizmy takie jak personalizacja i mikrotargetowanie, które wg badań są skuteczniejsze niż…
-
UX w marketingu internetowym
Dobrze zaprojektowany UX minimalizuje irytację użytkowników i maksymalizuje liczbę konwersji, dlatego o ten aspekt musisz dbać tak samo jak o reklamy, szeroki marketing, czy logistykę…
-
Jak usunąć negatywne i nieuczciwe opinie w Google? Przewodnik krok po kroku
Opinie Google są jednym z najważniejszych elementów budowania reputacji i pozycjonowania Twojej firmy w internecie. Wysoka ocena i pozytywne recenzje zwiększają zaufanie klientów i poprawiają widoczność w wyszukiwarce.…