Kategoria: SEO
-
Programmatic SEO w WordPress – od automatyzacji do sukcesu
W czasach, gdy każda witryna internetowa walczy o uwagę użytkowników, może okazać się, że dotychczasowe metody pozycjonowania i optymalizacji stron nie są wystarczające. Na horyzoncie pojawia się jednak…
-
Parametr gad_source – czym jest i jak działa?
Prowadzisz kilka kampanii marketingowych i zastanawiasz się skąd biorą się poszczególne dane o kliknięciach? W oczy rzucił Ci się zapis gad_source w adresie strony i nie wiesz…
-
Jak zacząć się reklamować w Bing – Microsoft Advertising
Myślisz o prowadzeniu działań reklamowych w ekosystemie Microsoft? Microsoft Advertising to narzędzie, które pozwoli Ci to zrealizować. Dowiedz się jak zacząć z nim pracę i czy warto reklamować…
-
AI Overview – sztuczna inteligencja na usługach wyszukiwarki Google (aktualizacja 28.08.2024)
Google wprowadza kolejne zmiany związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, tym razem do oferowanej przez siebie wyszukiwarki. AI Overview ma zrewolucjonizować wygląd wyników wyszukiwania i sposób…
-
Wyszukiwarka Bing w działaniach marketingowych
Wyszukiwarka Bing jest kojarzona przez wielu, ale nie wszyscy z niej korzystają. Jednak jej procentowy udział w rynku z roku na rok rośnie, dlatego warto rozważyć ją pod kątem…
-
Consent Mode 2 – wszystko, co musisz o nim wiedzieć
Consent Mode 2 to efekt zmian wprowadzonych przez Google w związku z unijnymi przepisami. Jego obecność na stronie jest wymagana od 6 marca 2024 roku. Jeśli…
-
Meta Piksel i Konwersje API na Facebooku – o co w tym chodzi?
Kiedy prowadzisz sprzedaż w internecie, to warto korzystać z dwóch możliwości promowania swojej oferty: Google Ads i Facebooka. Dzięki nim możesz docierać do większej rzeszy…